"BAŞBAKAN'IN GÖNDERDİĞİ ADAMLAR BENİ TEHDİT ETTİ"


Savcı Zekeriya Öz sözlü açıklamasının ardından 3 sayfalık yazılı açıklama yaptı.



Öz'ün açıklamalarının satır başları şöyle:
Zekeriya Öz :22 kez yurtdışına çıktığım ispat edilirse aynı gün mesleğimden istifa edeceğimi ilan ediyorum.
Zekeriya Öz: Başbakan tarafından şahsıma yönelik gerçek olmayan iddialar dile getirildi.
Zekeriya Öz: (Başbakanın açıklamasını kastederek) İddiaların asılsız çıkması halinde aynı erdemli davranışı bana bu tür suçlamaları yapanlardan da bekliyorum
Zekeriya Öz: Yüksek yargı kökenli olan saygı duyduğum 2 kişi bizzat sayın başbakan tarafından bana gönderilmiştir.
"BAŞBAKAN TARAFINDAN GÖNDERİLEN 2 KİŞİYLE BURSA'DA GÖRÜŞTÜM"
Zekeriya Öz: Başbakan tarafından gönderilen yüksek yargı kökenli 2 kişiyle Bursa'da görüştüm.
Zekeriya Öz: Dubai'deki otele girişim 17 Ekim çıkışım 20 Ekim. Seyahat 5 yıldır tanıdğım işadamı dostum Halil İbrahim Demirhan tarafından organize edildi.
Zekeriya Öz: Demirhan'ın bugüne kadar benden adli konulara ilişkin bir talebi olmadı.
SAVCI ÖZ'DEN MİT'E İLİŞKİN ŞOK İFADELER
Zekeriya Öz: Ali Ağaoğlu ile seyahat öncesinde ve sonrasında herhangi bir görüşmem olmadı.
Zekeriya Öz: Gezinin masraflarını ben ödedim.

Zekeriya Öz: (MİT'i kastediyor) Kanunla kendilerine verilmiş görevleri yapmaları gereken kurumlar ve bunların yöneticilerinin işlerini bırakarak bizzat bu tür belgeleri temin ile uğraşmaları ve bazı medya organlarına servis etmeleri de dikkat çekicidir.
Zekeriya Öz: Yüksek Yargı kökenli saygı duyduğum iki kişi bizzat Başbakan tarafından bana gönderildi. Bursa'da bir otelde görüştüğüm bu kişiler Başbakanın bana çok kızgın olduğunu, hakkımda ağır laflar ettiğini, bir mektup yazarak kendisinden özür dilemem gerektiğini, hükümete yönelik soruişturmaların derhal durdurulmasını, aksi takdirde zarar göreceğimi ve bunun sonuçlarının benim için ağır olacağını, emniyete neden gittiğimi, bunun herkesi çok kızdırdığını söylediler.
"BAŞBAKAN'IN GÖNDERDİĞİ ADAMLAR BENİ TEHDİT ETTİ"
Zekeriya Öz: Tehdit niteliğindeki bu haberi getiren değerli kişilere; soruşturmanın benim dışında vicdanları ve kanunlar çerçevesi,nde görev yapan savcılar tarafından yürütüldüğünü kaldı ki birçok şüphelinin tutuklandığını, emniyet müdürlüğüne de yeni atanan personelin şüphelilelre sorulmak içni hazırlanan soruları değiştirdiği yolunda bir ihbar yapılması üzerine gittiğimi ve sorulacak soruları kapalı zarf içinde mühürlü olarak teslim aldığımı, başıma gelebilecek en kötü şeyin ölüm olduğunu, görevim nedeniyle ölmem halinde de görev şehidi olacağım için şeref olacağını ifade ettim. bu cevabımdan sonra çok zarar göreceğim tarafıma söylendi.
 
Zekeriya Öz: Daha sonra, kamuoyunda ikinci yolsuzluk operasyonu olarak isimlendirilen dosyada ilgili savcılarla görüşerek bu soruşturmaya müdahale etmem gerektiğini, işin farklı boyutlara kaydırılmasını, bu konuda yardımcı olmam gerektiği söylendi.
 
Zekeriya Öz: Bu görüşmeden bir gün sonra başbakan tarafından şahsıma yönelik gerçek olmayan iddialar dile getirildi. Bazı yayın organları da şahsıma yönelik yıpratma kampanyasına başladı.
 
Zekeriya Öz: Tarafıma tahsis edilen koruma aracı, hiçbir tebligat yapılmaksızın, bilgi verilmeksizin ve gerekçe de gösterilmeksizin 6 Ocak 2014 tarihinde alınmıştır. Yürüttüğüm Ergenekon soruşturmasında aldığım sayısız tehditler nedeniyle tarafıma tahsis edilen koruma aracının alınmasından sonra şahsımın ve ailemin başına gelebilecek her türlü olayın sorumlusu bu usulsüz işlemi yapanlardır.
 
Zekeriya Öz: (Sabah Gazetesi'ni kastederek) hakkımdaki asılsız haberleri yayınlama konusunda öncülük yapan bazı gazetelerin sahiplerinin kamuoyunda ikinci yolsuzluk operasyonu olarak isimlendirilen soruşturma kapsamında tüm mal varlıklarına mahkeme kararıyla tedbir konulmuş olması aslında bütün yapılanların nedeni ortaya koymaktadır.
 
Zekeriya Öz: Aynı gün tayinimin çıkarılması üzerimdeki baskının daha da artacağını gösrtermektedir
İşte Savcı Öz'ün 3 sayfalık açıklaması:
(BÜYÜTMEK İÇİN LÜTFEN BELGELERİN ÜZERİNE TIKLAYIN)











http://www.odatv.com/n.php?n=tayyip-erdogan-bana-adam-gonderdi-0801141200

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive