Aydınlık, Öcalan'lı açılım sürecini sarsacak yazı dizisine başladı


Aydınlık gazetesi Abdullah Öcalan'la ilgili çok çarpıcı bilgilere ulaştı. Bugün başlayan yazı dizisi "Kendi Ağzından Apo" manşetiyle duyruldu. Hem AKP hem de BDP/PKK kanadı Öcalan'lı açılım sürecini derinden etkileyecek bu habere gözünü çevirdi. İşte Öcalan'ın PKK ve kendisi hakkında söylediği o sözlerden bazıları. . .
Aydınlık, Öcalan'lı açılım sürecini sarsacak yazı dizisine başladı
Aydınlık, Öcalan'lı Açılım sürecini sarsacak yazı dizisine başladı. Açılım sürecinin tarafları gözünü bu habere çevirdi.
Öcalan'ın "Biz taşeronuz" dediği ortaya çıktı.
En büyük hizmet tutkusu bendedir. Bu direkt olarak devletin yapacağından daha kolay ve önemlidir. Çünkü bazı şeyleri direkt olarak yapmak olmaz. Ve zordur. Biliyorsunuz, ABD dev dünya gücüdür ama o bile taşeron kullanır. Dünyada en büyük işleri bunlar yapar.
Öcalan, AKP'ye hizmet etmekteki kararlılığını ortaya koyuyor.
“Apo bu değil. İş yapacağım, hizmetim olacak. Milyonlarca insanın gücünü ilaç gibi kullanacağız diyorum. Türkiye'yi daraltan her şey tam tersine dönüştürülecek”
Abdullah Öcalan, sol kesimlerden gelecek eleştirilere de peşinen yanıt veriyor.
“Devletin uzatacağı en ufak bir eli nasıl tutmak istediğimi bilemezsiniz. Türkiye ölçülerine göre hiçbir devrimci bunu yapamaz. Hemen "işbirlikçi" derler, "Uzlaşıp teslim oldu" derler. Ama ben yaptım. İğne ucu kadar hizmetim olursa ne mutlu bana”
Açılımın dış yansımalarını da değerlendiren Öcalan, "Türkiye buralarda bölgeyi kontrol altına alacak" dedi.
“Türkiye buralarda bölgeyi kontrol altına alacak. O zaman göreceğiz ki, İngiltere bitti. ABD ikinci plana düşecek. Onun için diyorum, Türkiye'ye büyük kazandıracağız diye. Benim buraya gelişim ile Batı, Rusya, İran panik durumuna girmiştir”

,

0 comments

Write Down Your Responses

About Me

Powered by Blogger.

Blog Archive